<koles> Onet.pl - ""Rodzinny duet kradł kable telekomunikacyjne""
<kondi> Bracia K.?

<MacWeniu> Czy możesz mi dostarczyć ręczny miotacz fotonów w celu weryfikacji dysocjacji elektrolitycznej chlorku sodu w rozpuszczalniku polarnym?
<VV> Nie możesz k***a powiedzieć, że chcesz latarkę, żeby zobaczyć czy się sól rozpuściła?

<mndf> Są jakies inne ubuntu oprocz edubuntu i kubuntu?
<kazet> Tak. Łubudubuntu.

<kara> ehh
<kara> nie ma co płakac nad rozlanym mlekeim lol
<damenic> ja płacze jak mi się herbata rozleje
<damenic> bo często to wrzątek
<damenic> i leci na mnie

<Harry> a ja muszę jechać po pie... mamę odwiedzić, znaczy.
<manowce> xD
<manowce> kochany synek (;
<Harry> takiego syna jak ja, to ze świecą szukać!
<Harry> albo z pochodnią.
<Harry> i widłami.
<Harry> i tłumem rozwścieczonych wieśniaków.

<balah> jakbyscie sie dowiedzieli ze za chwile umrzecie to co byscie zrobili jako ostatnia rzecz ?
<dora> lol, jak zwykle masz fazy
<der0> ja bym sformatował dysk

<komputeusz> kumpel nazwał swojego jednego psa bomba, drugiego tusk. trzeba było widzieć reakcje ludzi przy kasie jak powiedział że musi iść z bombą na spacer, oraz reakcje jednego faceta jak powiedział że tusk narobił mu znowu na dywan...

<rapen> ehhh... co za czasy...
<rapen> kiedys to dziewczyny byly jak komputer: musiales dobrze poskladac, poinstalowac, podenerwowac sie itp
<rapen> a teraz sa jak konsole: wkladasz plytke i grasz ile chcesz

<Mari> czuje sie jakby mnie walec przejechal..
<Mari> doslownie
<shalick> plaska?

<Jagoda16> Zna ktoś tytuł najnowszej piosenki Wilków?
<Robertos> Husky
<Jagoda16> Aha, dzięki.

<socjolog> ostatni dzień swojego życia spędziłbym na zajęciach ze statystyki
<socjolog> czas się wtedy niesłychanie dłuży

<gonk> jestem master
<gonk> pracowalem zdalnie na kompie w firmie i zamist nacisnac properities nacisnalem disable dla polaczenia sieciowego
<gonk> i pierdut skonczyla sie praca

<bonzai> a umiecie zrobic wulkan z piaskownicy?

<mic_wap> jest już nowy ranking. wiecie, jaką pozycję zajmuje reprezentacja Polski w rankingu FIFA ?
<mic_wap> na pieska

<DrHannibal_Lecter> Nic co ludzkie nie jest mi obce


<gaku> no cóż, na UJocie nadal myślą, że śrubokręt to połączenie śruby z okrętem...